کمیته هماهنگی پشتیبانی در مرودشت تشکیل جلسه داد

طریقت مهر«حوزه باقرالعلوم(علیه السلام) و حضرت رقیه(سلام الله علیها)»

کمیته هماهنگی پشتیبانی در مرودشت تشکیل جلسه داد


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی مرودشت، کمیته هماهنگی پشتیبانی تیرماه بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت در اداره آموزش پرورش این شهرستان تشکیل جلسه داد.

سید هانی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرودشت با اشاره به فضیلت و اعمال شب قدر بیان داشت: از باقیمانده ماه مبارک رمضان استفاده مطلوب را ببریم و ازخدا بخواهیم اگر تا به حال مارا نیامرزیده است در این باقیمانده ماه مبارک ما را مورد غفران خودش قرار دهد.

محمود حیدری مدیر حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت با طرح موضوعات جلسه گفت: با توجه به فرارسیدن تابستان و غنی سازی  اوقات فراغت دانش آموزان طبق منویات مقام معظم رهبری طرح هجرت 3 طرح بسیار خوب و پرباری برای پر کردن اوقات فراغت آنها در تابستان می باشد که باید در خصوص شناسایی و عرصه یابی در این طرح با همکاری اداره آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشت.

محمود حیدری با اشاره به شناسایی فرمانده واحدهای پیشگام افزود: با همکاری خوب مدیران و معاونین مدارس، فرمانده واحدهای پیشگام انتخاب و برای شرکت در دوره آموزشی فرماندهان واحدها به حوزه بسیج دانش آموزی معرفی شده اند که جا دارد از این توجه و همکاری کمال تشکر را داشته باشیم.

مدیر حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت از رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی وهمکارانشان خواست با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای طرح آیه های تمدن به این طرح،  توجه ویژه ای داشته باشندو در مدارس اطلاع رسانی گسترده  و همچنین نسبت به راه اندازی شباب در واحدهای مقاومت اقدامات لازم صورت پذیرد.

مرتضی چراغی رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی مرودشت بیان داشت: در طرح هجرت 3 مهمترین کار رویکردتربیتی این طرح می باشد که دانش آموزان با قرار گرفتن در کنار یکدیگر خدمت به محرومین را یاد گرفته و محرومیت ها را شناسایی می کنندکه میتوان در این اردوها  به جامعه محروم و جامعه هدف کمک شایانی نماییم.

نوراله زارع جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مرودشت در جمع بندی پایانی جلسه با اشاره به تاثیر گذار بودن طرح هجرت 3 اظهار داشت: برنامه های مطرح شده مثل آیه های تمدن بسیار مهم می باشد و اگر جدی دنبال شود نتیجه خوبی به همراه دارد لذاتا آنجا که ممکن است اطلاع رسانی شودمخصوصا به اقشار ضعیفی که استعداد لازم را دارند اما بضاعت مالی ندارند باید دلسوزانه عمل نمود.

وی از مسئولان حاضر در جلسه خواست تا در شناسایی فرمانده واحد های مدارس توجه ویژه ای داشته باشند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرودشت, دانش آموز , بسیج , اخبار مرودشت, ,
نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 9 / 4 / 1395
زمان : 12:42


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.